11 marts 2021

En IKKE tur...

I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvfølgelig sætte kaffe over og så kunne vi jo gå en tur ud omkring Tinggårdslunden, hvor damen bor.

Jeg ankom med toget til Karlslunde og Hanne hentede mig, da toget var så forsinket, at bussen til Tune var kørt længe før toget kom til stationen. 

Vi drak kaffe og sludrede om løst og fast og beundrede Hannes søde kat, Alice, som var i sit es med al den opmærksomhed. Vejret var temmelig vådt = det regnede hele eftermiddagen.

Da klokken var henad 17 havde vi stadig ikke fået rejst os fra sofaen for at gå hen med bemeldte høne til bemeldte dame, men vi havde haft en super hyggelig eftermiddag med kaffe og træstammer.

Der var en smule vandre-relateret snak også, for vi fik planlagt næste uges tirsdagstur, som kommer til at gå til Tokkekøb Hegn og Storedam i Allerød-området.

Det endte med at Hanne kørte mig tilbage til Karlslunde st. via Høne-damen. Dejlig dag, men det er så vidt, vi kan huske, den første gang vi er sammen en hel eftermiddag UDEN at gå en tur.

Nu er det aften og jeg sidder og hygger mig lidt ved PC'en med at holde styr på Stories på FB fra Nu Skin pigerne, der laver LumiSpa Challenge.


Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...