07 marts 2021

Aktiv uge og doven weekend

 To Tanteture og en Københavnertur

Det er hvad det er blevet til i denne uge. 

Mandag var Hanne og jeg på Frølunde Fed og passe vinduespudser for Hannes datter. Vi gik tur på stranden i det forholdsvis fine vejr og.... 


...drak kaffe på terrassen i solen, men vinduespudseren knoklede 😊

Efter pudsning og nedlukning af sommerhus igen, kørte vi en tur til Slagelse, hvor vi var blevet enige om, at gå den Sorte Kløversti, en tur på 11-12 km.

Det var en smuk tur og vejret var venligt imod os og gav os en stor portion sol og varme med på vejen.

Se mere på To Tanter på Tur. 

Tirsdag var jeg en tur i København for at hente en oplader til min nye Samsung SmartPhone (ja, det følger så ikke med mere) og en ny PowerBank. Jeg gik min 'sædvanlige' tur fra Sjælør til Vesterbro gennem Vestre Kirkegård og Carlsberg.



Onsdag en tur til Køge og tilbage. Jeg kiggede lidt på foråret på vejen og nød en Latte fra Lagkagehuset på Stationstrappen.

Torsdag stod igen i Tanternes tegn og turen gik til Amager, hvor vi både skulle se Suttetrolden Sanka og gå tur på Amager Fælled. 
Om aftenen kom mine 3 yngste børn til Mormormiddag og vi havde en super hyggelig aften med Forloren Hare og Citronfromage.

Fredag vågnede jeg op til iskrystaller på vinduet og en flot solopgang og det blev til en god gåtur i omegnen og ind til Køge og lørdag blev en rigtig hjemmedag med hygge for mig selv.

Lørdag bød på hjemlig hygge og jeg var ikke udenfor en dør - det var koldt og blæsende vejr hele dagen.

Søndag var det samme vejr og samme udgangspunkt, men ældstesønnen og svigerdatteren ringede og spurgt om jeg gav kaffe ud på eftermiddagen. Jeg fik bagt kage og vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag.

Så i denne uge har jeg set ALLE mine børn 💓💓💓💓💓  

Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...