28 januar 2021

Endnu en Tante-tur

 Tur til Nordhavnen

Torsdagens Tante-tur gik til Nordhavnen for at finde Kaptajn Nalle, endnu én af Thomas Dambo's trolde, der er sat op rundt om i København og andre steder i landet. Se oversigt over trolde her: Linket viser oversigt over trolde i nærheden af Købehavn

Her har vi endelig fundet Kaptajnen efter megen møje og besvær og glatte veje og sumpede marker 😱

Se mere detaljeret på vores To Tanter på Tur - blog.

Hjemme igen måtte jeg sande, at jeg havde tabt min nøgle på turen, men heldigvis var hjælpen kun én kilometer væk, nemlig datteren, der har en ekstra nøgle - og som ekstra gevinst, så fik jeg lige aftensmad og en dejlig hygge og  snak.

Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...