15 januar 2021

Mary Poppins og tur til Køge

Gensyn med en gammel kending og en tur i byen...


 I dag  har jeg lige genopfrisket en skøn film... 

Mary Poppins (hurra for Disney Channel 💓), jeg er nemlig vild med denne dejlige dame og ikke mindst med Dick von Dyke 


og så er det lidt fascinerende at man allerede i 1964 var i stand til at kombinere tegnefilm med 'rigtig' film. 

I eftermiddag har jeg været en tur i Køge - gik frem og tilbage, så det blev lige til 8,7 km i alt i et dejligt solskinsvejr. 
Der er godt nok tomt på gaderne selvom det er fredag tidlig eftermiddag. 
De fleste butikker både på gågaden og på Strædet er jo lukkede, så jeg kunne handle i Normal og købe en fastelavnsbolle med hjem fra Konditoriet i Nørregade... 

Køge å er jo smuk på alle tider af året... her ved Broen over åen ved Brogade.



Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...