21 januar 2021

På tur med Tante 2 til Damhussøen

 Gåtur fra Flintholm til Damhussøen til Sjælør st.

I dag var dagen, hvor Hanne og jeg havde aftalt, at tage til Farum og gå rundt om Furesøen. 

Det blev dog ikke til noget, men vi fandt en anden sø at rende rundt om, nemlig Damhussøen. Her er der nemlig asfalterede stier, så der er ikke så glat, som vi oplevede det i tirsdags på Køge ås. Se gerne vores tur-blog: To Tanter på Tur. Her er der mange flere detaljer og kort over ruten, hvis du skulle have lyst til at gøre os det efter eller bruge vores tur til inspiration.

Jeg var hjemme igen sent på eftermiddagen og satte mig ved PC'en og skrev indlæg til ovenstående blog og efterfølgende stod den på lidt aftensmad.



Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...