14 januar 2021

Snik snak om Netflix og kaninfødselsdag

 Et par lidt almindelige dage...


...er gået. Pandemien har lagt sin klamme hånd over Danmark og dermed også over vores muligheder for adspredelse. Det bedste, man efterhånden kan gøre er, at gå tur i naturen og Hurra for at det lige er dét, der er min store passion. 

De seneste par dage har jeg for første gang i snart et år, set Netflix... en fantastisk serie, som datteren anbefalede, 'Bridgerton'... 10 afsnit fik jeg lige slugt i løbet af onsdag og torsdag. En serie, jeg kun kan anbefale.

I aften har jeg været til middag hos datteren og datterbarnet. Sidstnævntes kanin, Alex havde haft fødselsdag og det skulle fejres med manér. I vores lille boble her benytter vi enhver lejlighed til at hygge sammen, så alle kæledyrene bliver fejre hvert år. Det giver lige 4 muligheder for te og kage og hygge om året, idet datter og Co. ejer 3 stk., pekingeseren, Messi; katten, Mumle og kaninen, Alex, som også kaldes Coco med mellemrum, fordi den har samme farve som en kokosnød med skal. Selv står jeg for et stk. kæledyr, Mille, the cat, som du jo har mødt her på bloggen. 



Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...