19 januar 2021

På tur med gå-veninden

Det regner og regner og regner....

... men det er jo meget hyggeligt, så længe man sidder indenfor og hører på regndråbernes små stænk på vinduerne. 

... og alligevel skriver Hanne (min gå-veninde) og spørger om jeg vil med ud at lege i regnen.

...MEN det skal ikke afholde Hanne og jeg fra at gå en tur til skoven, i skoven og hjem fra skoven. 
(se gerne bloggen ToTanterPåTur for en nærmere beskrivelse af turen.

... så vi var drivvåde, da vi efter 3 timer vendte næsen mod Casa Larsen igen.

... så det var da godt, at vi havde både Havredrik og Nespresso maskine i huset.

... men det afholder os ikke fra at planlægge næste tur på torsdag, selvom der nu ikke loves bedre vejr den dag. 
Jeg fik engang denne skønne bog i julegave og den bladede vil lidt i og slog til sidst op på en tilfældig side - måske er det dér vi skal hen på torsdag?






Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...