23 januar 2021

Køge Marina

 Tur til Køge Marina med 'Motionsholdet'.

Tidligt op på en højhellig lørdag morgen 😱 Jeg skulle på tur på Køge Marina sammen med nogle venner.

Den ene havde planlagt en rute og vi kom vidt omkring på Havnen og Marinaen. 

Han 'slæbte' os op og ned ad bakker og trapper og rundt i de yderste afkroge af Køge Marina. Her er udsigten fra højen i hjørnet ved Nordhavnsvej.


Lige et kig fra volden langs Køge Havn.

Og til den anden side mod stranden og Marinaen.

Vejret var lidt gråt og diset, men solen gjorde et ihærdigt forsøg på at skinne gennem skyerne.

En enkelt sejler var på vej ud på 'verdenshavene' fra en ellers meget stille havn.

Når jeg går ture bliver jeg rigtig 'glad i låget' af at se, hvor underfuld og overlevelsesparat naturen er. F.eks. her, hvor både blomster og lav spirer og gror på toppen af en pæl.

Sidste del af turen gik langs Køge Marina og solen gjorde her endnu et flot forsøg på at skinne igennem disen.

Tak til hele holdet for fantastisk dejligt selskab og en veltilrettelagt tur. Selv vejret artede sig fint 😍🌞 

5,7 km sagde min AllTrails app. og de blev afsluttet i bedste stil med ToGo Latte/kaffe fra Lagkagehuset og dejlig, hjemmebagt kage 😍


Link til turen som inspiration til en lignende tur og billede af ruten. Kan du se 'hunden' eller vend lige billedet om 😍






Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...