09 februar 2021

Hjemmeskolen har Idræt på programmet

Hjemmeskole og lidt Katte Spam


Tirsdag ankom datterdatteren kl. 7.15 og efter morgenmaden startede skolen så kl. 8.00 dut. 

Mille, The Cat, er meget intelligent 😻 Hun kan bede om at få rent vand. Hun sætter sig ved siden af vandskålen og mjaver (datteren siger at hun skriger), kigger op på mig...

... når jeg så har taget vandskålen, skiftet vandet og sat den ned igen, drikker hun først.

Jeg har prøvet at skifte vandet inden hun ser det og så 'beder' hun ikke om rent vand - Sjovt, ikke?

Nå, men vi er ved at være inde i 'rumlen', så der er ikke de store udskejelser, bortset fra at VI havde Idræt i første time. Det betød 'at vi skal gå en tur, Mormor og vi skal først være tilbage kl. 9.20'.

OK, på med overtøjet og afsted med os. 'Kan vi ikke lige hente Messi og så kan jeg også give Alex (udendørs kaninen) mad og vand'. Som sagt, så gjort og vi fik ordnet begge dele og var hjemme tids nok til den næste lektion. 

Herfra klarede hun det selv og mit eneste job var at sørge for, at der var mad til spisepausen.

Endnu en dejlig dag med datterbarnet er gået og i morgen er det hendes far, der har tjansen... og jeg skal på vandretur med Hanne 💓



Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...