17 februar 2021

Tantetur til Ringsted.

 Ringsted og Omegn

Det skulle have været en tur til Skjoldnæsholm og Bidstrupskovene, men grundet det meget glatte føre, blev Tante 1 og jeg enige om, at vi ville afprøve Oplevelsesstien i Ringsted. Bilen afhentede mig ved 10-tiden og vi kørte om Høm udenfor Ringsted, hvor Oplevelsesstien starter.

Hmmmmm, det var ikke lige DEN oplevelse, vi havde ventet.... Stien var ufremkommelig pga. sne, is og vand, så det tog os ca. 15 minutter at gå 50 meter hen til et sted, hvor man kunne komme ind på en sti, der fører ud på vejen mod Ringsted.

Det blev så i stedet til en super god tur fra Høm til Ringsted og tilbage igen. Turen har jeg beskrevet i flere detaljer på vores gå-blog, som hedder To Tanter på Tur, så kig lige derhen, hvis du vil læse videre om turen.

Hjemme igen har jeg spist de sidste rester af tærten fra i mandags og fået opdateret Tante-bloggen med dagens tur samt skrevet dette og gårsdagens indlæg her på kanalen.

Nu er det så godnat herfra - sov godt og vi ses i morgen (som min datter og jeg altid har sagt til hinanden ved sengetid og stadig gør den dag i dag.)

Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...