07 februar 2021

Weekendhygge

 Det er weekend....

.... og jeg hygger mig med en af mine passioner, nemlig hækling og så kan man jo heldigvis godt se Badehotellet ved siden af 😍

Gik en lang eftermiddagstur i det gode, men kolde vejr med datteren ud til  Vasebækvej og videre til Åshøj og gennem Åshøje skov hjem igen. Vi har altid en masse, at snakke om, så jeg fik ikke taget et eneste billede. Dejlig tur var det, selvom vi vist begge havde milde forfrysninger i tæer og hænder 😨

Hjemme igen var jeg ret effektiv med rengøring og oprydning, men der var også plads til at dyrke en af de andre passioner, nemlig at skrive Bullet Journal, hvor jeg holder styr på, hvor mange kilometer Hanne og jeg går på vores ture og - ikke at forglemme - hvor meget kaffe, vi drikker. Det sidste er ikke så vanskeligt lige nu, da man jo ikke kan gå på café for at drikke kaffe, men må nøjes med medbragt eller hvis man er heldig, at kunne få en ToGo Latte et sted på vejen.

I dag søndag, har den stået på noget, så enerverende som vasketøj og ellers bare søndagshygge med hækling og underholdning fra DisneyChannel (som har super mange skønne naturserier) og senere kokkerering af lidt lækker aftensmad. 
Kort sagt: Afslapningsweekend.

Solen prøvede virkelig, at komme frem her i formiddags og dagen var en flot, klar vinterdag med temperaturer omkring -4 grader og en lille smule snevejr. Billedet er taget med min 'nye' Samsung S8

Her til aften er det blæst gevaldigt op og jeg måtte ud for at pille mit vindspil ned, da det simpelthen spillede for højt og for meget 😱

I morgen tidlig kl. 7.15 åbner jeg igen døren for Mormors Hjemmeskole og glæder mig til en dag sammen med datterdatteren.

Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...