15 februar 2021

Mormormaddag

Så blev det Mormor Maddag igen

I dag var der den smukkeste solopgang udenfor mit soveværelsesvindue, så det var jo en fantastisk start på dagen.

Dagen gik med vasketøj og rengøring - FED mandagsbeskæftigelse 😎

Jeg skulle have købt lidt ind til aftenens Mormormad og for at få lidt motion og forene det praktiske med det sundhedsfremmende, valgte jeg at gå til Boholtecentret og handle i stedet for vores lokale Aldi, som ligger 300 meter væk. 

Her er et billede af Ellebækken, som jeg gik langs med på turen ud. Jeg valgte så at gå en anden vej hjem - bare for at få lidt afveksling 😍

Jeg havde bestemt mig til at menuen skulle stå på Tærte med grøntsagsfyld, så jeg købte et rødkålshoved, nogle porrer og et par store sødekartofler. Tærten blev super lækker og datteren havde medbragt to forskellige sunde kager til dessert 😀 Jeg fik ikke taget billeder af maden, desværre, men jeg lover, den så fin ud 😍

Senere på aftenen gik datteren og jeg tur med Messi, deres hund. Det sneede og vi elsker begge to at gå tur om aftenen i snevejr.

Vi har for vane at stå lidt og gøre snakken fra turen færdig, når vi kommer til stien ind til min datters bolig og i aften blev det vist lidt vel længe for Messi var næsten ved at sne inde 😱

Da jeg gik det sidste stykke hjem til mig selv, var det bare SÅ flot og alt var drysset med det smukkeste lag puddersne.

Jeg bliver simpelthen så glad i låget af at gå en tur i snevejr 💓💓💓

Så hovedet blev lagt på puden med et stort smil om munden 😊

Godnat og tak for i dag.

Ingen kommentarer:

En IKKE tur... I dag tog jeg til Tune til Hanne, da jeg skulle aflevere en hæklet høne til en dame, der også bor i Tune. Hanne ville selvføl...